Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

... Σούχει λάχει σούχει λάχει να σε κυνηγούν οι βλάχοι ...;;;


  
Ψάχνωντας στο youtuboψαχτήρι μου , σήμερα , είδα κι αυτό το παλαιόν Αθάνατο Ρεμπέτικον  Άσμα,
από τον Μπάτη και τους μαθητάδες του , τους εκκολαπτόμενους μετέπειτα Ρεμπέτες.
Και πώς μου ήρθε η οποία έμπνευσις στο μυαλό ,ακούγωντάς το λέτε...;
Γιά ελάτε πιό κοντά , εσείς αρπαγολάγνοι ιντερνετικοί ματάκηδες-ιδεοκλέφτες ...
Το λοιπό, αγαπητά μου πλάσματα , μου ήρθε τώρα δά,στο πτωχό μου μυαλουδάκι η κατάσταση  της  @ναρχοφωνίας που επικρατούσε στο κέντρο της  Αθήνας (μας) , ξανά με τα ίδια τραγικά συμβάντα σε REPLAY !
Όπως πάντα...ταύροι,κλέφτες,αστυνόμοι,ογκόλιθοι,σκόνη,πέτρες,λάσπη,χώματα και αίματα αθώων συμπολιτών μας...να επικρατεί ξανά ένας  Χαοτικός Χαμός , 
ξέρετε της παραγγελιάς ,τα συνηθισμένα με τη γαρνιτούρα παραφούσκωμα- ξυνίλα και για τη χώνεψη στο  τέλος ένα γιαουρτάκι στρούγκας με ανθόμελον αττικής !!!

-Σούχει λάχει σούχει λάχει να σε κυνηγούν οι βλάχοι ...;;;

-Μα καλά να μην ακουστεί ούτε ένα  ''ΠΟΥΤ  ΔΙ  ΚΟΤΡώΝ  ΝΤΑΟΥΝ  ΣΛόΟΥΛΛΙ ΡΕ;;;''.
Έλεος δηλαδή σέ λέω !!! 

- <<  η  ΔΙΑΧΡΟΝΙΚή   ΡΕΜΠΕΤΟΑΥΤΟΚΤΑΤΟΡή  >> 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου