Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ!

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ!

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΑΠΟΚΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΠΟΚΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 2000 ΕΤΩΝ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ, ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ.



Κατά Ιωάννην, 12/ 20-23:

20 Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτη.
21 ούτοι ουν προσήλθον Φιλίππω τω από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας, και ηρώτων αυτόν λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν.
22 έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα, και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος καί λέγουσι τω Ιησού
23 ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου."

Πολλές φορές δοκίμαζα να ασχοληθώ μ' αυτό το θέμα, αλλά πάντα άφηνα αυτήν την υπόθεση στην άκρη, φανταζόμενος την έκρηξη διαμαρτυριών και αγανάκτησης από την πλευρά του κόσμου, που είναι μαθημένος να σκέφτεται με διαφορετικό τρόπο.
Και όμως η πληροφορία πρέπει να μεταδοθεί στους ανθρώπους για να υπάρξει η σκέψη και ο προβληματισμός.
Πολλές φορές μέσα στην ψυχή μου συλλάμβανα μια εσωτερική φωνή, που μου έλεγε:
«Ο Ιησούς Χριστός είναι το ενσαρκωμένο πνεύμα του Ηλιοφόρου Απόλλωνα, Υιού του Διός, του Παντοκράτορος».
Επίσης, πολλές φορές έδιωχνα μακριά μου αυτήν την σκέψη από τον φόβο να φανώ «κακός» στα μάτια του κόσμου.
Πριν χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο- σοκ ενός Έλληνα ιστορικού, δημοσιογράφου και ανεξάρτητου ερευνητού Ευαγγέλου Τρίγκα για τον Χριστό...
Όταν είδα αυτό το βιβλίο στη βιτρίνα του βιβλιοπωλείου στην Αθήνα, η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά, ένιωσα, ότι εκεί θα είναι γραμμένο αυτό, που πριν χρόνια μου υπαγόρευε η εσωτερική μου φωνή.
Και τότε κατάλαβα, γιατί αγαπώ τόσο πολύ τον Ηλιοφόρο Απόλλωνα και τον Ιησού Χριστό, τότε κατάλαβα, ότι πίσω από τα δύο αυτά ονόματα κρύβεται η Αυτή και η Μεγαλύτερη Προσωπικότητα, το Μεγαλύτερο Πνεύμα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Πήρα το βιβλίο και άρχισα να το διαβάζω.
Κάθε σελίδα και ένα σοκ, πόνος, κάθαρση και φώτιση και ακόμη μεγαλύτερη αγάπη προς τον Απόλλωνα - Χριστό.
Η εσωτερική φωνή δεν με εξαπάτησε.
Αργότερα μια φωνή μέσα μου είπε τα εξής:
«Γράψε γι’ αυτό.
Πάρε τα στοιχεία που σου χρειάζονται από αυτό το βιβλίο, πρόσθεσε και άλλα που έχεις στην διάθεσή σου και κάνε ένα ωραίο θέμα, που θα συμβάλλει στην αναζήτηση της ιστορικής αλήθειας.
Θα σε μαλώνουν, θα σε βρίζουν, θα σε συκοφαντούν.
Καιγόμενος ο ίδιος θα φωτίζεις τους άλλους.
Ό,τι και να γίνει- εσύ γράψε.
Πάλι αργά η νωρίς η αλήθεια θα θριαμβεύσει.
Διάλεξε μόνος σου τον τρόπο κοινοποίησης της πληροφορίας, το κυριότερο - γράψε και πες τα πράγματα πως έχουν στους σκεπτόμενους και διαισθανομένους ανθρώπους.
Τα υπόλοιπα άστα στην Ζωή, αυτή θα βάλει τα πάντα στην θέση τους.
Και τώρα πήγαινε εν ειρήνη».

Χρησιμοποιώντας το υλικό από το βιβλίο του Ευαγγέλου Τρίγκα, διαλέγοντας τα κυριότερα πράγματα, προσθέτοντας στοιχεία και από άλλα βιβλία- παρουσιάζω σε όλους αυτό το θέμα για την μελέτη.
Τα υπόλοιπα θα τα κάνει, όταν έλθει ο καιρός ο ίδιος ο Ηλιοφόρος Απόλλωνας - Χριστός.
Αρχίζει η σειρά παρουσιάσεων με αναφορές στις διάφορες σκοπίμως αγνοημένες πηγές.

Ο Θεός βοηθός!

_________________
Δεν είμαι εγώ σπορά της Τύχης, ο πλαστουργός της Νιας Ζωής, εγώ είμαι τέκνο της Ανάγκης και ώριμο τέκνο της Οργής.


ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΗΝ ΓΗ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ ΨΥΧΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου